Weekje Terschelling 11 t/m 15-10-21

Maandag 11-10-21 t/m Vrijdag 15-10-21

Dag 1 - Met een lange reis voor de boeg naar het Waddeneiland Terschelling, geheel met het OV, zijn we vertrokken vanuit Enschede, eerst met de bus, daarna met de trein richting Harlingen-Haven, daar zijn we met het veer Sneldienst naar de haven van West-Terschelling gevaren en aansluitend wederom de bus gepakt voor een 5-daags verblijf in het "Vakantiepark Tjermelân" in Oosterend.

Dag 2 - Om veel van het mooie eiland te zien, hebben we op de eerste dag gelijk fietsen gehuurd op het park en daarmee een prachtige fietstocht gemaakt door het westelijke deel van Terschelling.

Dag 3 - Op deze dag stond weer een fietstocht gepland, maar nu naar het oostelijke deel van Terschelling en wel naar het Amelander Gat (Oost-Terschelling).

Dag 4 - Op dag 4 van ons weekje Terschelling hebben we onze wandeling gelopen in het Hoornse Bos, een mooi en heel rustig bos midden op het eiland, halverwege de wandeling zijn we nog even naar het strand van de Noordzee gelopen.

Dag 5 - Helaas komt aan alles een einde, zo ook aan dit geweldige weekje Terschelling en staat de terugreis vanuit Oosterend op Terschelling richting Enschede op het menu, dit keer zijn we met de gewone Veerdienst teruggevaren en met trein en bus onze route vervolgd richting huis.